Maison Chaplin to write a column on Às Nove no Meu Blogue blog



From now on, I will be writing (in portuguese) a weekly fashion column for the portuguese blog
Às Nove no Meu Blogue ('At Nine O'clock on My Blog'), one of the daily Top 5 most visited blogs in Portugal. However, you can read it in english pressing here. Last but not least, become follower of Às Nove no Meu Blogue. - AsNoveNoMeuBlogue.blogspot.com

De hoje em diante vou escrever uma coluna de moda semanal no blog português
Às Nove no Meu Blog, um dos 5 blogs mais visitados diariamente em Portugal. Espero lá por vocês também; tornem-se seguidores Às Nove no Meu Blog no Blogger. - AsNoveNoMeuBlogue.blogspot.com

3 comments:

  1. Good for you!
    Where are you????Milan next Paris???
    Kisses, I miss you.......and good music!

    ReplyDelete
  2. Congrats! I look forward to reading you and improving my Portuguese!

    http://davidikus.blogspot.com/

    ReplyDelete