Paris Fashion Week: MC at Tim Van Steenbergen Fall/10 shot by Maison Chaplin

Tim Van Steenbergen would be my first fashion show of the day if I didn't get late, but I will be at Tim's showroom this week here in Paris and I will shot the best outfits, where I was also shot for several times! However, I shot very interesting looks outside, the one on the first image is my very favourite.

Tim Van Steenbergen seria o primeiro desfile do dia se não tivesse chegado atrasado, mas esta semana vou estar no seu showroom e vou fotografar os melhores coordenados, onde eu também fui fotografado diversas vezes! No entanto, fotografei vários looks muito interessantes, o da primeira imagem é o meu favorito.

Tim Van Steenbergen serait mon premier défilé de la journée si je n'était arrivé en retard, mais cette semaine je vais a lui showroom ici à Paris et je vais photographier les meilleurs pièces, où moi-même j'ai été photographié des plusieurs fois! Cependant, j'ai photographié des plusieurs looks très intéressants, celui-ci dans la première image c'est mon préféré.


Tim Van Steenbergen Fall/10

I love the mixing of these golden boots with the look outfit, this girl made a lot of success on Tim Van Steenbergen's show.

Adoro a conjugação destas botas douradas com o look preto, fez muito sucesso no desfile de Tim Van Steenbergen.

J'adore la combinaison de ces bottes d'or avec le look noir, elle a beaucoup du succès dans le défilé de Tim Van Steenbergen
.


Tim Van Steenbergen Fall/10

Tim Van Steenbergen Fall/10

Tim Van Steenbergen Fall/10

Tim Van Steenbergen Fall/10

What caught my attention the most about this look it is the simplicity but very vintage inspired; the handbag is fabulous.

O que me cativou neste look é a simplicidade mas com detalhes muito vintage; a mala é fabulosa.

Ce que m'a captivé plus dans ce look c'est la simplicité mais aussi très vintage; le sac est fabuleux.


Photos by Maison Chaplin

1 comment:

  1. That final picture is my favorite!

    ReplyDelete