Hermès & Colette "J’aime mon carré"



"J’aime mon carré" ("I Love my scarf") - This is the name of the partnership between Hermès and Colette, running from 27th September to 16th October 2010 at Colette. The international campaign will launch a limited edition of scarfs in exclusive colors and prints. I just want it!


Hermès Colette J’aime mon carré scarf Hermès Colette J’aime mon carré scarf Hermès Colette J’aime mon carré scarf


"J’aime mon carré" - C'est le nom du partenariat entre Hermès et Colette, en cours d'exécution à partir du 27 Septembre à 16 Octobre 2010 à Colette. La campagne internationale va lancer une édition limitée d'écharpes des couleurs et des estampes exclusives. Je veux que tant!
Hermès Colette J’aime mon carré scarf Hermès Colette J’aime mon carré scarf Hermès Colette J’aime mon carré scarf
"J’aime mon carré" ("Io amo la mia sciarpa") - Questo è il nome della società tra Hermès e Colette, che va dal 27 Settembre - 16 Ottobre 2010 presso Colette. La campagna internazionale lancerà una edizione limitata di sciarpe dai colori e stampe esclusivi. Io voglio che tanto!

1 comment:

  1. those pictures are so interesting.there are full of mysterious atmosphere.
    christian louboutin

    ReplyDelete