Fernanda Pereira Spring 2012 Fashion Film




The Fernanda Pereira Spring/Summer 2012 collection comes with a reflection on the construction process, creating a parallel of ideas between the development of a garden and the learning process and growth of being. 


It is intended to recognize the different stages of the process and understand that the flourish of a garden is not only made​ of beauty, so it assumes the error as much as intended. Involved in a whirlwind of feelings, we spend the fruits of frustration, anxiety, sadness, comfort, joy, euphoria. We know that is not only the end that matters.



Esta coleção primavera/verão 2012 surge de uma reflexão sobre o processo de construção, criando um paralelismo de ideias entre a elaboração de um jardim e o processo de aprendizagem e crescimento do ser. Pretende-se reconhecer as diferentes fases do processo e compreender que um jardim a florescer, não é feito só de beleza, assumindo tanto o erro como a intenção. Procura-se o caminho e a passagem, o detalhe e o valor humano, a construção e o momento. Sabemos que importante não é só o fim.

No comments:

Post a Comment