Armani/Casa - A World of Luxury Interiors





One of the things I love the most, besides fashion, is decoration. I like to do and to be surrounded by things and people that makes my creativity going forward with no limits. Today, I show you this film of the interiors brand, Armani/Casa, which is one of my favorite because of its huge elegance, made by sober tons of colors and, of course, its luxurious materials all the products are made by. For me, Giorgio Armani is one of the fashion brands that was born as designer clothes and turned into a lifestyle.

Visit the Armani/Casa official website to check the full catalogue.


Uma das coisas que eu mais gosto, para além de moda, é decoração. Gosto de fazer e estar rodeado por coisas e pessoas com as quais possa levar a minha criatividade mais além, sem limites. Hoje, mostro-vos este vídeo da marca de interiores Armani/Casa, que é uma das minhas favoritas pela sua enorme elegância, através dos tons sóbrios e, claro, os materiais luxuosos com os quais todos os produtos são feitos. Para mim, Giorgio Armani é uma das marcas de moda que nasceram como roupas de designer e transformaram-se num lifestyle.

Visite o site oficial da Armani/Casa para acessar o catálogo completo.

1 comment: